2013. július 17., szerda

Chapter 9




Sziasztok! Ahogy ígértem itt a rész, de a vége bevallom lett a legjobb! Mivel holnap akartam hozni ezért a végét most csaptam össze, mivel holnap megyünk nyaralni.. :D
Mivel az előző részhez csak 1 komi érkezett, pedig szokott 5-6 is lenni, kicsit szomorú voltam.
De csalódásomat félre tettem és még is hoztam nektek részt... Komizzatok, és pipáljatok.


------------------------------------------------------------<3------------------------------------------------------------------- 

~Niall~

Mind minden nap ma is első utam a Nando's-ba vezetett, ahol az én gyönyörű Clair-em vár. Két hete ismertem meg eme gyönyörű, és aranyos lányt, akibe első látásra bele szerettem. Igazából ezért is járok minden nap kétszer abba az étterembe, mivel ott dolgozik és vár engem. Randira még nem mertem elhívni, de ideje lenne hisz szeretném ha több is lenne köztünk nem csak barátság. Úgy gondolom a mai mozi talán randi is lehetne, de nem vagyok benne túlságosan biztos. Ahogy Ő akarja. Ő olyan más, nem játssza meg magát előttem és enni sem fél. Múltkor rendeltem egy sűltkrumplit chili-vel, amit Ő is megkóstolt, de kiderült hogy a gyomra nem igazán bírj a csípős dolgokat és böfögött egyet. Szegény elvörösödött, és befutott a női WC-be ahonnan egykönnyen nem is akart kijönni, így be kellett mennem utána. A takarítónő felmosófával üldözött ki, de Clair-ért megérte. Bárki bármit mondd, szerintem aranyos volt ez a böfögős dolog, szerintem nem szégyen. A Shrek-ből tanultam meg ezt a mondatot "Jobb kint, mint bent,, és én is ezt vallom.
Gyorsan felöltöztem, hisz már fél 11 volt, majd lementem a srácokhoz.
- Elmentem! - mondtam miközben felkaptam fekete Rang Rover-em kulcsát és elindultam az ajtóhoz, azonban egy hang vissza tartott.
- Csak nem a csajodhoz mész? - Harry hangja kicsit gúnyos volt, de nem törődtem vele. Egy párna hevert a cipős szekrényen, így azt neki dobtam. Egy hangos áú-t eresztett ki a száján, majd diadalias mosollyal elindultam.
Az utakon iszonyatos nagy dugó volt, s nekem pont most kellett ebbe is bele hajtanom, mikor a legjobban sietek. Ma van az első randink - már ha lehet így nevezni egy mozit - és nekem pont most kell elkésnem. Egy hatalmasat csaptam a kormányba, de ez nem segített a helyzetemen. Már tizenegy óra, vajon most kétségbeesetten vár rám, vagy pedig nyugodtan teszi a dolgát? Úgy volt ha vége van a műszakjának érte megyek és megyünk megnézni a Die Hard 5-öt.
- Ezt elcseszted Niall! - szidtam magamat, és megint a kormányon töltöttem le a dühöm, csak éppen most a fejemet vertem bele. Olyan ideges voltam, mint még mostanában soha. Valahogy úgy érzem nekem ez a lány sokat jelent, pedig még csak két hete ismerem, de még. Olyan vonzó erő van benne aminek nem tudok ellenállni, és nem csak egy egy éjszakás kalandra szeretném Őt, hanem egy egész életre. Még soha nem éreztem ilyet, talán ez a szerelem? Nem, ez nem lehet, nem lehetek ilyen gyorsan szerelmes. Ahhoz jobban meg kell ismerjem, de még is annyira más vagyok vele. Végre találtam egy lányt, akivel jól érzem magam és úgy érzem nem szabad elengednem magam mellől. A szívem azt mondja hogy Ő túl értékes. Olyan mint egy gyémánt, ami az enyém lehet, de vigyáznom kell rá, mert ellophatják tőle.
1 órás várakozás után végre megindult a sor, és én is elindulhattam, bár biztos nem vár rám. Biztos vagyok benne hogy már elment, és csalódott bennem.
- Jade, hol van Clair? - hangom remegett az idegességtől, hisz sehol sem találtam a barna hajú lányt.
- Haza ment, várt rád majdnem fél órát, aztán megunta és elment - idegességem egyre jobban fokozódott, de már nem akartam kárt tenni magamban, mert a kormányba így is vagy ezerszer bele vertem a fejem.
- Kösz - Jade bólintott egyet, majd a kocsim felé rohantam. Nagyjából emlékszem merre lakik, hisz egyszer elmagyarázta. Innen az étteremtől, vagy fél órás út lehet.
Az út közben jobbra, s balra is néztem, hát ha megpillantom Clair-t, de semmi. Egyre jobban sulykoltam magamba hogy elcsesztem, mikor megláttam. Kocsimmal félre álltam, majd leállítottam.
- Clair, kérlek várj! - kiabáltam utána, s közben szaladtam felé.
- Niall, mire várjak? - nézett rám kisírt szemekkel, nekem pedig megszakadt a szívem. Nem hiszem el hogy ezt a gyönyörű lányt Én ríkattam meg. Soha nem akartam sírni látni, míg az enyém, na és tessék.
- Had magyarázzam meg kérlek!
- Rendben
- Mikor elindultam érted dugóba kerültem. Ne hidd azt hogy más lány miatt késtem, mert én... csak téged szeretnélek! Azt hiszem beléd szerettem - nem mertem a szemébe nézni, mivel ennél bénább szöveget még életemben nem hallottam, és általában a lányok sem veszik be. Szemem sarkából azonban láttam, hogy kezével az enyém felé nyúl és megfogja.
- Pontosan így érzek én is - közelebb lépet és a nyakamba borult. Félve átkaroltam a derekát, s még jobban magamhoz húztam. Ne tudom miért, de elkezdett remegni a lábam, s a szívem egyre hevesebben dobogott. Talán azért mert végre az enyém lehet.
- Lennél a barátnőm? - húzódtam el egy kicsit tőle, s ekkor megcsapott tökéletes illata. Ez kellett ahhoz hogy teljesen elvarázsoljon, és az ujjai köré csavarjon.
- Igen! Boldogan! - könnyek szöktek a szemébe, én pedig kaptam az alkalmon és megcsókoltam. Puha ajkai mohón falták az enyémet. Cseresznye ízű szájfénye az én számat is teljesen beterítette, de ez most nem érdekelt.
Végre boldog lehetek egy olyan lánnyal,aki szerelmes belém.
Nem sokáig örülhettünk ennek a pillanatnak, mivel egy fényképező kattanására és egy vakufényre lettünk figyelmesek.
- Niall, Ő a barátnőd? Hány éves? Mikor lesz az esküvő? - meghökkenve álltam a fényképezők előtt és csak arra eszméltem fel hogy Clair, a hátam mögé lép.
- Niall, most mi lesz? - kérdezte ijedt hangon.
- Gyere. - megfogtam a kezét és az autóm felé kezdtem húzni. A sok kérdés szegény lányt sokkba ejtette.
- Ezt meg kell szoknod! - egy barátságos mosolyt eresztettem felé, hogy lássa én nem vagyok ideges, pedig elmondhatatlan düh gyulladt lángra bennem. Ilyenkor azt kívánom hogy inkább ne legyek sztár, had élhessek ilyenkor normális életet. Jobb kezemet combjára helyeztem, s láttam az arcán egy bujkáló mosolyt, de tudtam hogy most jobb ha hagyom. Neki is fel kell dolgozni hogy mi folyik, és hogy még miken fogunk keresztül menni, ha megtudja az egész világ hogy a barátnőm.

2 megjegyzés:

  1. Ahhhw Horansrác becsajozott :D Amúgy a "mikor lesz az esküvő" kérdésem szakadtam :''D Nagyon jó rész lett :) <3

    VálaszTörlés