2013. július 13., szombat

Chapter 8



Sziasztok, tudom rövid rész lett, de viszont ha nagyon hosszút hozok akkor nagyon hamar vége lesz a törinek... Mostantól sűrűbben fogom hozni a részeket! :)
Köszönöm a sok komit! :)
Most is örülnék párnak ;) Minnél több lesz annál előbb hozom a részt...

------------------------------------------------------------<3------------------------------------------------------------------- 
~Liam~


Ha az ember reggelente felkel az első dolog az az hogy elkezd gondolkozni, kérdések fogalmazódnak benne, amikre persze soha nem kap választ. A mai reggel ez velem is megtörtént, pedig soha nem szoktam kételyekkel felkelni. Egyedül csak is ez a háborús dolog és Danielle járt a fejemben.
Felhőtlen a kapcsolatunk és egy atombomba sem tudna minket szétrobbantani, de még is úgy érzem, valami nyomasztja Őt. Úgy érzem valami, űr van a lelkében, amit nekem nem akar elárulni. Talán ezen a háborún gondolkozik, vagy pedig én tettem valamit.
- Liam gyere, ezt meg kell nézned! - rontott be hozzám Niall, s hangjában félelmet és kétségbeesettséget véltem felfedezni.
- Mi történt? - loholtam utána, de persze szokása szerint ha valami baj van nem szól semmit, csak megy előre mint egy duli fuli. A nappaliba vezetett és leültetett az egyik fotelba, Ő a kanapé karfáján foglalt helyet, s Harry a tv-t hangosította feljebb.
- "A Francia királyi palotában egyre nagyobbak a cselszövések, hogy miszerint tudnának keresztbe tenni Anglia királynőjének, Erzsébet-nek, akit viszont nem hagy hidegen a sok sértés és vádaskodás. Diana hercegnő idősebb fiának, Vilmosnak tegnap kellett volna megérkeznie magángépével, de azonban a járat még nem érkezett meg. A biztonsági őrök szem elől vesztették az Angol herceget, így senki nem tud róluk semmit. Talán ez is a franciák műve?,, - gyomrom össze szorul miközben hallgattam a hírt. Azonban ha háború lesz nem csak ez lenne a kiváltó oka. A franciák megszállták Anglia déli részét, s egyre fenyegetőzőbb leveleket küldenek a királyi házba. Senki nem tud semmit, s egyre bizonytalanabb az emberek sorsa. Nem tudni mi lesz az országgal.
Talán nem is magamat féltem a legjobban hanem a családomat, a barátaimat, és a barátnőmet.
Ha elvesznék harc közben vajon össze törne teljesen, vagy túl lépne és el is felejtene engem?
- Paul ez mit jelenthet? - Lou hangja szinte liftezett az idegességtől, s ezzel a kérdéssel Paul kizökkentette gondolatai közül, ahogy engem is.
- Nem tudom. Talán háború, de ez még semmi, ez még nem elég egy csatához. Ennél még sokkal többre is számíthatunk sajnos. - maga elé bámulva mondta e szavakat, s még mindig látszott hogy valamin nagyon agyal. Neki is ott van a 3 gyere, s a felesége akiket mindennél jobban szeret.
Mindenki félt itt hagyni valakit, mindenkinek vannak itt szerettei akik miatt él.
Harry-nek ott van Jess, egy igazi életre való lány, aki nem fél megmondani a göndörkének hogy mit csinál jól és mit nem. Azt hiszem talán éppen ezért szereti ennyire, hisz belopta magát mindenkinek a szívébe itt a házba. Kedves, aranyos, jószívű, segítőkész és még sorolhatnám nap estig.
Niall-nek is ott van a barátnője, akit titkol előlünk. Elvileg a Nando's-ban dolgozik a lány,és nagyon szeret enni, na meg aludni, mást nem igazán tudunk róla, hisz a kis Ír manó nem nagyon akarja haza hozni.
Zayn-nek ott van Perri, akiről ugyan azzal a véleménnyel vagyok, mint Jess-ről. A legjobb barátnők ők ketten, nagyon összhangban vannak és egész jól tudnak együtt énekelni is.
Lou-nak ott van El, és hét és fél hónap múlva megérkezik a kicsi Tomlinson, akit már a répa király alig vár. Az első gyereke, akit körülbelül olyan 15 éves kora óta tervez, és nem fél felvállalni a rajongók előtt. Minden koncerten elmondja hogy lassan már a kicsi Boni-val fog ott énekelni.
És itt van nekem Dani, akiről egyszerűen nem tudok semmit sem mondani. A szívemet ellopta és én is az övét. Ami bennem róla megfogalmazódik, azt nem tudom kifejteni, lehetetlen lenne az érzelmeimet iránta papírra vetni, vagy éppen elmondani. Soha nem tudtam mikor fogom megtalálni az igazit, de mára már biztos vagyok benne hogy 3 éve a karjaim közt tartom, és erre még csak most jöttem rá.
Alig várom már hogy újra velem lehessen, és hogy újra érezhessem frissen megmosott hajának eper ízű illatát, s alma ízű szájfényét.

2 megjegyzés:

  1. Első komi muhaha *-* Nagyon tetszett a rész, és kíváncsi vagyok, hogy mit titkolhatok Danielle. Mindig is tudtam, hogy a franciák gonoszak >< :D Ellenben el tudnám képzelni a fiúkat katonai cuccban ;) Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig te vagy az elsõ kommentelõ, ês eddig az egyetlen is ennél a részñél... minden ki fog derülni, hisz ez a történet a titkokra épül.;)
      Sietek, és má a hâromnegyed része készen is vam :)

      Törlés